Onze strategie

"The essence of strategy is choosing what not to do."
Michael Porter

Hoe wij werken

Voor elke opdracht en elk project werken wij volgens een vaste methodologie:we analyseren, we plannen en we implementeren. Of we onze klanten nu helpen met de lancering van een volledig nieuwe dienst/product of optreden als externe business partner in marketing- en communicatie, onze methodologie blijft dezelfde.

Waarom? Omdat we geloven dat actie ondernemen zonder analyse hetzelfde is als schieten in het donker. En omdat je zonder een sterk plan, schietkansen zal missen en onnodig veel kruit zal verschieten zonder vangst. En omdat je tenslotte niets bent met analyseren en plannen als je er niets mee doet.

De analysefase vormt de basis voor alles wat volgt. We bekijken waar je als bedrijf vandaag staat, wat je al gedaan hebt om de groeidoelstellingen te bereiken, waar je tegenaan bent gelopen, wat er is en wat niet. Ontbreken we de nodige informatie om een grondige analyse te kunnen uitvoeren? Dan gaan we zelf op zoek. We zetten klantenbevragingen op, interviewen medewerkers, voeren marktstudies uit,... tot we een volledig beeld krijgen en we een grondige analyse met sluitende resultaten kunnen voorleggen.

Hebben we een scherp beeld van de huidige situatie en waar we naartoe willen? Dan plannenwe, samen met het team en/of de zaakvoerder, wat we de komende periode gaan doen om ons doel te bereiken. Wat gaan we wanneer doen? Wat is onze doelstelling bij elke actie? Welke budgetten gaan naar welke actie? Via welke kanalen gaan we werken en wie neemt de verantwoordelijkheid op van welke actie? We maken een planning op met exacte data, budgetten en verantwoordelijkheden. Zo weet iedereen wat er moet gedaan worden, wanneer en hoe. 

Staat het plan er? Dan is het tijd voor actie!
Ontdek hoe wij je ondersteunen in de uitvoering van het plan.

Zin om samen te werken?


Laat het ons weten!
We luisteren aandachtig naar je vragen en komen met een antwoord op maat.