Customer Intimacy

Come a little bit closer...

De dagen waar uw klant slechts een koper was van uw goed of dienst is voorbij. Klanten worden steeds vaker succesvol betrokken bij de bedrijfvoering en procesoptimalisatie van bedrijven. Het geeft niet alleen verruimde inzichten voor u als bedrijf maar ook een hechtere band met de klant met minder prijsonderhandelingen en extra cross selling tot gevolg. 

De klant als het hoogste goed

Wil u meer zijn dan één van de zovele leveranciers van uw klanten? Wil u hen aan uw bedrijf binden en hen helemaal wild maken van uw merk? Wil u van uw klanten uw beste ambassadeurs maken? Dan gaan we samen aan de slag om te werken aan de customer intimacy van uw bedrijf om zo nog dichter bij uw klant te staan.

Praktisch

Voor wie? 
Voor bedrijven, van kmo tot multinational, die willen leren van de inzichten van hun klanten en de verbondenheid met hun klanten willen vergroten.

Hoe gaan we te werk? 
We komen langs bij u op het bedrijf en luisteren naar uw verhaal. Waar staat u vandaag en waar wil u naartoe? We vertellen over onze manier van werken en hoe wij een mogelijke samenwerking zien.
Is er een match? Dan maken we een offerte op. Bij akkoord starten wij binnen de 14 dagen met uw project. Bij aanvang van een project factureren wij 30%. Nadien wordt er maandelijks gefactureerd of na afloop van het project. 

Wat mag u verwachten?
  • Workshop met de interne stakeholders waarin we in kaart brengen hoe huidige klantenrelaties worden opgebouwd

  • In kaart brengen van het motief van een ‘recurrente klant’

  • In kaart brengen van het profiel van bestaande klanten die zich momenteel al gedragen als ambassadeurs

  • Actieplan om ervoor te zorgen dat meer klanten ambassadeurs worden

Zin om samen te werken?


Laat het ons weten!
We luisteren aandachtig naar uw vragen en komen met een antwoord op maat.