Customer Intimacy

Come a little bit closer...

De dagen waar uw klant slechts een koper was van uw goed of dienst is voorbij. Klanten worden steeds vaker succesvol betrokken bij de bedrijfvoering en procesoptimalisatie van bedrijven. Het geeft niet alleen verruimde inzichten voor u als bedrijf maar ook een hechtere band met de klant met minder prijsonderhandelingen en extra cross selling tot gevolg. 

De klant als het hoogste goed

Wil je meer zijn dan één van de zovele leveranciers van je klanten? Wil je hen aan je bedrijf binden en hen helemaal wild maken van je merk? Wil je van je klanten je beste ambassadeurs maken? Dan gaan we samen aan de slag om te werken aan de customer intimacy van je bedrijf om zo nog dichter bij je klant te staan.

Praktisch

Voor wie? 
Voor bedrijven, van kmo tot multinational, die willen leren van de inzichten van hun klanten en de verbondenheid met hun klanten willen vergroten.

Hoe gaan we te werk? 
We komen langs bij u op het bedrijf en luisteren naar uw verhaal. Waar sta je vandaag en waar wil je naartoe? We vertellen over onze manier van werken en hoe wij een mogelijke samenwerking zien.
Is er een match? Dan maken wij een offerte op. Bij akkoord starten wij binnen de 14 dagen met uw project. Bij aanvang van een project factureren wij 30%. Nadien wordt er maandelijks gefactureerd of na afloop van het project. 

Wat mag u verwachten?
  • Workshop met de interne stakeholders waarin we in kaart brengen hoe huidige klantenrelaties worden opgebouwd

  • In kaart brengen van het motief van een ‘recurrente klant’

  • In kaart brengen van het profiel van bestaande klanten die zich momenteel al gedragen als je ambassadeurs

  • Actieplan om ervoor te zorgen dat meer klanten ambassadeurs worden

Zin om samen te werken?


Laat het ons weten!
We luisteren aandachtig naar uw vragen en komen met een antwoord op maat.