Marketing is overal. Er zijn 1000 opties om te communiceren en (bijna) allemaal kosten ze geld. Reden genoeg om de juiste communicatie te doen en zo efficiënt mogelijk met het beschikbare budget om te springen. Ook voor kmo’s.
Tijdens deze opleiding werken we met je marketing- en/of managementteam aan een haalbaar marketingplan, dat past bij je ambities en budget. We leren je hoe je doelstellingen bepaalt, ze vertaalt naar campagnes en meetbare ijkpunten. We leren je hoe je start aan een marketingplan, welke onderdelen er in een slim plan zitten en hoe ze elkaar opvolgen. We adviseren je in timing, frequenties en meer. Zo kun je nadien zelf aan de slag om het plan verder vorm te geven en uit te voeren.
We blijven steeds beschikbaar voor vragen nadien. Want bij Kompagnon leren we je essentiële dingen aan maar staan we je ook bij waar nodig na de opleiding. Anders zou Kompagnon geen kompagnon zijn, toch?
Topics
- Wat is een marketingstrategie?
- Hoe maak je een marketingstrategie meetbaar?
- Wie betrek je bij de opmaak van je marketingstrategie?
- KPI’s marketing: do or don’t
- Communicatiekanalen
- Budget & backtiming
Voor wie
- Marketingmanagers kmo’s
- Marketingverantwoordelijken corporates
- Managementteam kmo
- CEO’s & zaakvoerders
Meer weten over dit bootcamp? Contacteer ons!