Jij bepaalt wie er bij jou komt solliciteren en wie ingaat op je jobaanbod. Echt? Jawel, of toch grotendeels. Als werkgever, ook als kmo, heb je er alle baat bij om zo snel mogelijk duidelijk te maken waar je voor staat als bedrijf, welke profielen je zoekt en wat sollicitanten mogen verwachten. Het is belangrijk ook een merk te zijn als werkgever, net zoals je dat bent voor je klanten.
Waarom? Gegeerde profielen zoals o.a. ingenieurs maar ook lassers en metsers kunnen kiezen uit talrijke opties. De meerderheid betaalt goed of zeer goed en bieden tal van extra legale voorwaarden. Waar maak je dan nog het verschil? Hoe val je nog op in de massa, zonder hoge marketingbudgetten? Wel, door een authentiek (!) employer brand dus.
Tijdens deze opleiding brengen we je DNA als werkgever in kaart, zoeken we naar een passend verhaal en tonen we je hoe je een selectie maakt in communicatiekanalen. Gebaseerd op je verhaal, je dna en de profielen die je zoekt. Want een sterk verhaal hebben en een duidelijke visie is één ding, het wereldkundig maken en het tot bij de mogelijke kandidaten brengen is een heel ander verhaal.
Topics
- Normen en waarden
- Kernverhaal als werkgever
- Communicatiekanalen
- Trends & technologie
- Budgettering
- Cases
Voor wie
- HR managers kmo’s
- Marketingmanagers kmo’s
- CEO’s & zaakvoerders
Meer weten over deze opleiding? Contacteer ons!